piątek, 9 listopada 2012

Gdańskie Młyny

Wczoraj dzięki uprzejmości Gdańskich Młynów* dotarła do mnie paczka.
Jestem kompletnie zaskoczona jest zawartością. Oczywiście jest to bardzo miłe zaskoczenie.
Otrzymałam do testowania 10 różnych produktów tej gdańskiej firmy z 60-letnią tradycją. Tym bardziej cieszę się że jako mieszkanka Trójmiasta mam okazję wypróbować tyle świetnych przetworów zbożowych.
Oto zawartość:


Kilka mąk znałam wcześniej ale zdecydowana większość jest dla mnie kompletnie nowa i na pewno będzie stanowić spore wyzwanie.

O efektach mojego kucharzenia z Gdańskimi Młynami będę informować na bieżąco.

*Gdańskie Młyny są znanym i cenionym producentem przetworów zbożowych. Cały zespół z pełną pasją i zaangażowaniem kontynuuje ponad 60-letnią tradycję śledząc nowe trendy i wychodząc naprzeciw potrzebom najbardziej wymagających klientów.
Obok sukcesu klienta, zapewnienie wysokiej, stabilnej jakości produktów oraz ich bezpieczeństwa higienicznego jest najważniejszym elementem strategii rozwoju firmy. Cały zakład produkcyjny jest zaprojektowany tak, aby wszyscy pracownicy mieli możliwość świadomego angażowania się w realizację tej strategii.
Zdobyte przez lata doświadczenia, najnowsze rozwiązania technologiczne w połączeniu z kontrolą jakości na każdym etapie produkcyjnym gwarantują najwyższą, stałą jakości naszych produktów, a także pozwalają nam na dostosowanie naszych wyrobów do indywidualnych potrzeb najbardziej wymagających przemysłowych i indywidualnych klientów z całego świata. (źródło: http://www.gdanskiemlyny.pl/index.php )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz