czwartek, 29 listopada 2012

Czekoladowe trójkąty z agrestowym dżemem

Ach, naszło mnie na słodycze jakoś i znalazłam taki oto przepis. Trochę zmodyfikowałam i wyszedł świetny słodko-kwaskawy deser. Pomimo późnej godziny juz zjadłam kawałek :-)

Czekoladowe trójkąty przekładane agrestowym dżemem

Składniki:
-100g masła (dałam 50 g margaryny i 50 g masła)
-2 łyżki miodu
-1 czubata łyżka kakao
-3 łyżki mleka
-220g herbatników lub ciastek
-100g czekolady mlecznej
-3 łyżki mleka
-1 łyżka cukru pudru
-kilka łyżek agrestowego dżemu

Mleko, miód, masło i kakao rozpuścić w garnuszku, dodać pokruszone ciasteczka i dobrze wymieszać. Przełożyć do blaszki (u mnie silikonowa 20x22cm) i wstawić do lodówki do całkowitego stężenia. Czekoladę połamać, dodać mleko i cukier puder i rozpuścić w garnuszku. Masę z ciasteczkami posmarować dżemem i polać masą czekoladową. Wstawić do lodówki do zastygnięcia. Przed podaniem pokroić na trójkąty.



Smacznego!

1 komentarz:

  1. Ciekawy miałaś pomysł na wzbogacenie trójkącików. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń