poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Szybki jabłecznik z budyniem

Z mazurków wielkanocnych zostało mi kruche ciasto w zamrażalniku. Postanowiłam je wykorzystać do lekkiego ciasta do niedzielnej kawki.
Czas przygotowania-kilka minut.

Szybki jabłecznik z budyniem

Składniki:

-kruche ciasto-u mnie z przepisu na kajmakowy mazurek - 1/2 porcji
-1 budyń śmietankowy
-1 słoik musu jabłkowego
-cynamon, cukier waniliowy

Ciastem wykleić blaszkę (ok 20x20cm) zostawiając ewentualnie ciasto na górę. Pozostałe ciasto włożyć do zamrażalnika.

Budyń ugotować w zmniejszonej ilości mleka (1,5 szklanki zamiast 2 szklanek) i ostudzić.

Na ciasto wyłożyć mus jabłkowy, posypać cynamonem i cukrem waniliowym (miałam bardzo kwaśny mus, można cukier pominąć) i wylać budyń. Na górę zetrzeć resztę ciasta.

Piec około 20 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni C z funkcją góra-dół. Można dowolnie ozdobić (u mnie kolorowe cukrowe pisaki pozostałe po świętach i tarta czekolada).


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz